אימון אישי בשילוב מדיטציה,
הוא תהליך בו אדם לומד להכיר את עצמו...
על ידי התבוננות פנימית-תשומת לב למחשבות, לרגשות ולתחושות הגוף.
התהליך הזה מאפשר לך להגשים את החלומות שלך,
לפתוח אפשרויות חדשות בחיים ברוגע ושלווה.

 

הנה דוגמאות מלקוחות שעברו את התהליך
ומה שקרה במציאות חייהם:

 

"השיטה לימדה אותי להתמקד בעיקר ואפילו לקצר תהליכים,
אני מצליחה להספיק המון דברים שדחיתי ולעיתים אף נמנעתי מלעשות.
זה מתורגם לסגירת יותר עסקאות ויותר הכנסות בעסק,
והכי חשוב שאני רגועה וממוקדת."
שרון בן שבת

 

"האימון עזר לי לסיים פרויקט עיסוי לתינוקות כדי לקבל את ההסמכה,
עזר לי לקבל אנרגיות לסדר ולארגן את הספרייה של חדר הטיפולים"
יפעת

 

"באימון למדתי לקבל את הטוב ואת הרע שבי
והבנתי שאני יכולה לשלוט רק בתגובות שלי ולא של אחרים.
כיום אני משתדלת לקחת אחריות על מעשיי,
ולא להאשים אחרים וכן מנסה לא להיות אימפולסיבית בתגובותיי"
ליהי

אני מציע לך...​

מאמרים אחרונים

מיינדפולנס להפחתת מתח ולחץ​

מיינדפולנס היא היכולת ללכוון את תשומת הלב למה שמתרחש כרגע: לנשימה, לחושים ולתודעה ללא שיפוטיות.
פיתוח יכולת זו תרגיע את הגוף, תאפשר יציבות של התודעה כך שהמחשבה תהיה צלולה, ההחלטות יהיו בהירות והפעולות מדויקות.

שיחות הקשבה והכנה

בשיחת ההקשבה אפשר לדבר על כל נושא שמעסיק או מטריד אותך.
מתוך ההקשבה העמוקה משהו יפתח עבורך,
כך שהדברים יהיו בהירים, הפעולות מדויקות.

איך מדיטציה עזרה לי להפסיק לאכול אחרי 8 בערב

 תרגול מדיטציה מאפשר לפתח את יכולת ההתבוננות בעצמינו.כשאנו מתבוננים במחשבות ברגשות ובתחושות בגוףנוצר מרווח שמאפשר לנו לבחור את הפעולה המתאימה. לפני כשלושה שבועות החלטתי שאני רוצה להפסיק לאכול אחרי 8 בערב.זה קרה כי הבנתי שרוב האוכל אחרי ארוחת הערב הוא מיותר-קורנפלקס, פופקורן, עוד מעדן יוגורט, שקדים אגוזים, תמרים,כביכול חלק ממנו אוכל בריא, אבל מיותר.. שיתפתי חברים בעניין וחבר אמר לי, תכניסי משהו אחר במקום.חשבתי על זה והכנסתי טקס לסגירת המטבח..מה זה אומר?אחרי ארוחת הערב, אני מכניסה את כל הכלים למדיח,כל האוכל למקרר, מנקה את הכיור וסוגרת את האור במטבח. כך התחלתי לפני כשלושה שבועות.כבר בימים הראשונים אחרי שסגרתי את המטבחראיתי את המחשבות שלי:"אולי אני אכין לי קצת פופקורן""אולי אני אקח כמה שקדים"אולי אני אוכל יוגורט עיזים (זה בריא)"כך עוד ועוד מחשבות על אוכל הופיעו. בעיקבות האימון של המדיטציה להתבונן במחשבות,פשוט התבוננתי בהן ערב ערב בלי הצורך להוציא אותן לפועל.היכולת להתבונן במחשבות מאפשרת מרווח לבחור מה הפעולה המתאימה,ובמקרה הזה הפעולה הזו היא לא לעשות דבר בענין האוכל. בשבוע השני הגוף שלי התחיל להגיב.פתאום הרגשתי רעבה יותר במשך היום,היה דדליין של 8 בערב,אז צריך להספיק לאכול עד אז..וראיתי את התחושות של הרעב מציפות אותי.גם בתחושות האלה התבוננתי,שמתי לב להתכווצויות בבטן, לתחושת הריקות של הרעב.עם המחשבות "אני רעבה, כדאי שאוכל משהו.." ביומיום אכלתי על פי התפריט שלי,לא התעלמתי מהרעב דרך תחושות הגוף, אלא התבוננתי בו ובתחושות הנלוות לו,ואם היה צורך הוספתי מאכלים בהתאם לתפריט שמתאים,הן מבחינת הכמות והן מבחינת האיכות. היום אחרי כשלושה שבועות אני שמה לב שהגוף והתודעה קצת התרגלו.עדין באות המחשבות והתחושות, אבל בעוצמה יותר נמוכה. היכולת להתבונן במחשבות, ברגשות ובתחושות הגוף,מאפשרת לבחור בפעולה מתאימה ולעשות שינוי הרגלים! מוזמנים לבוא לתרגל בשתי קבוצות מדיטציה בהרצליה:קבוצת מיינדפולנס ימי שלישי 16:45-17:45תרגול בדרך הזן ימי ראשון 08:15-09:45  

קבוצת מדיטציה​

מאמר שהתפרסם בכתב העת הישראלי לריפוי בעיסוק ​גיליון אוגוסט 2014 קבוצת מדיטציה שהתקיימה ביחידה לכישורי חיים* מרכז שיקום הרצליה2012-2015   כל יום א' ב 11:30 אני מגיעה למרכז שיקום הרצליה, ליחידה לכישורי חיים* (מועדון תעסוקתי לאנשים שמתמודדים עם קשיים נפשיים), ופוגשת כ 10 מתמודדים שמחכים לי לקבוצת המדיטציה.הם מקדמים אותי בברכה ואנחנו מכינים את החדר. מייצרים מעגל כסאות לחברי הקבוצה, מדליקים נר ריחני ומתיישבים במעגל.מתחילים, קודם כל, את תרגול המדיטציה של נשימה לאזור הבטן התחתונה...גב ישר... ראש בהמשך לגב.... רגליים על הרצפה.... לא מסוכלות...העיניים מסתכלות כלפי מטה... מונחות על נקודה על הרצפה ב 45 מעלות...מניחים שתי הידיים, זו על זו... על אזור הבטן התחתונה.... שתי אצבעות מתחת לטבור...ומביאים את כל תשומת הלב לנשימה...בשאיפה הבטן מתמלאת ובנשיפה הבטן מתרוקנת....כל אחד על פי קצב הנשימה שלו... שאיפה....נשיפה...כך במשך כחמש דקות שוכחים מכל מה שכבר עבר עלינו היום, ומכל הדאגות של מה יקרה מאוחר יותר, ופשוט מתמסרים לרגע הזה, לנשימה.תשומת לב לכאן ועכשיו ללא שיפוטיות, השוואות וביקורת מאפשרת לאדם להיות קרוב לעצמו ולגלות את השקט הפנימי שקיים בו ובכולנו, "שקט מלא באהבה וחמלה" כמו שאומר המורה שלי למדיטציה בשיטת הזן – תמיר מסאס.מדיטציה היא התבוננות. ופתאום התחבר לי שתצפית – הכלי המרכזי של מקצוע הריפוי בעיסוק הוא בעצם התבוננות. התצפית/התבוננות המעמיקה, הסבלנית והנוקבת על הפעולות אותן מבצע הלקוח, מאפשרת לנו לאבחן איך אנחנו יכולים להתערב על מנת להקל על הסבל שלו.לא פלא שכמרפאה בעיסוק התחברתי לכלי כמו מדיטציה שיש בו התבוננות מעמיקה, אך הפעם כלפי פנים. גם התבוננות פנימה זו, מאפשרת לאדם לשים לב מה קורה לו, ולבחור את הדרך המתאימה ביותר על מנת להקל על הסבל שלו.לפני כחמש שנים כשנחשפתי לתרגול המדיטציה הרגשתי שזה ממגנט אותי לגמרי, והתחלתי לתרגל באופן קבוע. המדיטציה נתנה לי יכולת להתבונן על החיים שלי, לבדוק מה קורה לי ולבחור כל רגע ורגע מה הפעולה הכי נכונה עבורי ועבור הסביבה.הרגשתי שהמדיטציה היא כלי מדהים לחיים וחשבתי רבות איך אפשר ללמד מתמודדים לתרגל, כדי שיוכלו להתבונן בחייהם ולבחור עבורם את מה שטוב להם.סוג המדיטציה שתרגלתי הייתה של ישיבה שקטה ללא תנועה, לאורך זמן, והתבוננות במה שמתרחש בתוכי: נשימה, תחושות רגשות, מחשבות. ובמה שמתרחש מסביבי צלילים ומראות.ידעתי שתרגול של ישיבה שקטה ללא תנועה לאורך זמן אינו מתאים למתמודדים, וחיפשתי סוג מדיטציה שתתאים להם. כך מצאתי את התרגול של מדיטציה בשיטת הזן שיש בה תרגולים שמשלבים, תנועה, הליכה ושירה.תוך כדי תרגול ההתבוננות בדרך הזו, ניתן לקבל את אותן איכויות של המדיטציה (מה קורה לי כאן ועכשיו בתוכי ומסביבי) אך בהתאמה למתמודדים.כך יכולתי לקחת כלי שקיים ולהתאים אותו למתמודדים כמו כל פעילות שמרפאים בעיסוק מתאימים ללקוח שלהם.החברים בקבוצה מגיעים כל אחד עם "המטען שלו" ומתחילים לתרגל. לאט לאט אפשר לראות איך הם נרגעים, שרירי הפנים נרפים, הגוף נרגע  והם נכנסים לשקט ורוגע.אחרי כ 10- 15 דקות של תרגול נשימה לבטן ותרגול של נשימה ותנועה אנחנו עוצרים לשיחה.מתחילים ממה נשמע? אם משהו רוצה לשאול או לשתף מה קורה לו בתרגול. לרוב יש תגובות של הרגשת שקט רגיעה שלווה, יש שאלות על איך בדיוק לנשום מהאף או מהפה, או איך לעשות את התנועות אם יש כאב. אני מסבירה כל פעם מחדש שההוראות הן המלצות וכל אחד מתרגל כפי יכולתו בלי להשוות לאחרים. אני מדגישה ומשקפת מה הם חוו בתרגול, אם הנשימה התארכה או התקצרה, אם חשו מתח בשרירים או הרפיה או אם באה מחשבה זו או אחרת.מיומנות ההתבוננות תוך תשומת לב למה שקורה לי, מאפשר לפתח את "העד": היכולת לראות את ההתרחשויות מהצד ולא להיצמד אל הדברים. ההתבוננות מהצד מאפשרת לאדם לעצור רגע, ולבחור את הפעולה שלו מתוך חופש  ולא מתוך הרגל או אוטומט.תשומת לב לנשימה ולתחושות מרגיעים את הגוף, כשהגוף רגוע ויציב גם התודעה יציבה כך שהמחשבה שלנו צלולה, ברורה ומאפשרת לנו לקבל החלטות מתוך בהירות, מחשבה בהירה תוביל אותנו לפעולות המדויקות ביותר לנו ולאנשים בסביבתנו בסיטואציה בה אנו נמצאים.בחלק השני של הקבוצה מעמיקים את התרגול להליכת זן או התבוננות מעמיקה בתחושות הגוף או שירת זן שמאזנת את הרגשות שלנו שנמצאים באזור החזה.אז מה זה זן?זן זה לדעת, לקבל ולהאמין בעצמינו.אם נחשוב על מושג החלמה ניתן להקביל את שני המושגים הללו.לדעת את עצמך הוא התהליך שאדם מכיר את עצמו על כל צדדיו.כמו בהחלמה ללמוד על עצמי, על המחלה שלי, מה הסימפטומים שלי מה מניע אותי מה הן היכולות שלי וכו'.לקבל את עצמי הוא תהליך שהאדם מבין שהוא שלם כפי שהוא עם העוצמות ועם המוגבלויות, הוא לא יכול להיות אחרת, אלא רק כפי שהוא. הוא אינו צריך ל"תקן את עצמו" אלא לקבל את עצמו כפי שהוא.ובמקביל, בתהליך ההחלמה ישנו תהליך של קבלת המחלה וקבלת האני החדש שנוצר אחרי המשבר, עם כל העוצמות והמוגבלויות. לקבל את המצב בלי להיאבק בו, ולמצוא את הדרך לחיות עם המחלה.להאמין בעצמי. האמונה בעצמי מאפשרת לי לנוע קדימה ולהמשיך עם כל הקשיים והנסיבות שנתקלים בדרך. האמונה הזו מקבילה בתהליך ההחלמה לתקווה. התקווה היא כמו הנר שמאיר את הדרך עוזר לנו להמשיך ולצעוד בה למרות החושך שיש מסביב.מסיימים את הקבוצה בכמה נשימות של הרגעה ולקיחת אויר להמשך השבוע...שיהיה שבוע טוב.* יחידה לכישורי חיים נמצאת במרכז שיקום הרצליה. היחידה קולטת אליה מתמודדים עם קשיים נפשיים המעוניינים להתחיל בתהליך שיקום והחלמה.במסגרת היחידה כל מתמודד מקבל ליווי פרטני לתהליך החלמה שלו ומוזמן להשתתף בפעילויות השונות. פעילויות אילו כוללות התנסות בעבודה, קבוצות, ועדות ופרויקטים קבוצתיים. היחידה כוללת כ 40 מתמודדים, ובצוות: רוסנה רזניק-אזיקרי –מנהלת, טלי בנדל-רוזוב ושלומית צוקרמן-עובדות שיקוםתמיד כאן לעזור ולסייעענת​

קבוצת תרגול מיינדפולנס שבועית בהרצליה

חווה מתח ולחץ בחייך?תרגול מיינדפולנס להפחתת לחץ ומתח יסייע לפיתוח רוגע ושלווה.החשיבה שלך תהייה בהירה ממוקדת ויצירתית,הבריאות תשתפר והאנרגיה תעלה. הקבוצה מתקיימת בימי שלישיב 16:45-17:45בהרצליהלהרשמה לחץ כאן או להתקשר 0544840904 הקבוצה מתאימה למתחילים ולמתקדמים כאחד. קבוצה שבועית שתומכת בתרגול האישי.מפגש ראשון ללא עלות, העלות החודשית להשתתפות היא 200 ש"ח. אני רוצה לשתף אותך שהמדיטציה שינתה את חיי.בעבר פעלתי מתוך פחד, ריצוי ואשמה,והיום התרגול עוזר לי ברמה יומיומית,להיות רגועה עם הסובבים אותי,להרגיש חופשיה,ולהיות ממוקדת ויעילה בעסק שלי. אני מדריכה מוסמכת להנחית מדיטציה מיינדפולנס,בוגרת קורס מנחים של מרכז Become One,מרכז לפיתוח שלווה, חופש וחמלה  בהוראתו של מאסטר דהרמה תמיר מסאס.ובוגרת של קורס מורים למיינדפולנס מטעם מרכז מודע, הבין תחומי הרצליהבשיתוף אוניברסיטת באנגור אנגליה.      

...
...

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה

טלפון:

שדה חובה

מייל:

שדה חובה

הודעה:

This field is required.

אימון אישי ומדיטציה

האמון בשיטת סאטיה* הוא אימון שמאפשר לך טרנספורמציה -
שינוי עמוק ולא הפיך בחוויה שלך את עצמך.
האימון מעלה את הביטחון העצמי, מחזיר לך את יכולת הבחירה והחופש שלך בחיים.

 

שיקום והחלמה

להתמודדות עם מחלה או משבר נפשי נדרש ליווי. דרך תהליך התבוננות פנימית, קבלת כלים להפחתת מתח ולחץ ולימוד ניהול המחלה אפשר לחיות חיים מלאים לצד המחלה.

הכניסו פרטים ליצירת קשר...​

ענת אגם

0544840904​