אימון אישי בשילוב מדיטציה,
הוא תהליך בו אדם לומד להכיר את עצמו...
על ידי התבוננות פנימית-תשומת לב למחשבות, לרגשות ולתחושות הגוף.
התהליך הזה מאפשר לך להגשים את החלומות שלך,
לפתוח אפשרויות חדשות בחיים ברוגע ושלווה.

 

הנה דוגמאות מלקוחות שעברו את התהליך
ומה שקרה במציאות חייהם:

 

"השיטה לימדה אותי להתמקד בעיקר ואפילו לקצר תהליכים,
אני מצליחה להספיק המון דברים שדחיתי ולעיתים אף נמנעתי מלעשות.
זה מתורגם לסגירת יותר עסקאות ויותר הכנסות בעסק,
והכי חשוב שאני רגועה וממוקדת."
שרון בן שבת

 

"האימון עזר לי לסיים פרויקט עיסוי לתינוקות כדי לקבל את ההסמכה,
עזר לי לקבל אנרגיות לסדר ולארגן את הספרייה של חדר הטיפולים"
יפעת

 

"באימון למדתי לקבל את הטוב ואת הרע שבי
והבנתי שאני יכולה לשלוט רק בתגובות שלי ולא של אחרים.
כיום אני משתדלת לקחת אחריות על מעשיי,
ולא להאשים אחרים וכן מנסה לא להיות אימפולסיבית בתגובותיי"
ליהי

אני מציע לך...​

מאמרים אחרונים

מיינדפולנס להפחתת מתח ולחץ​

מיינדפולנס היא היכולת ללכוון את תשומת הלב למה שמתרחש כרגע: לנשימה, לחושים ולתודעה ללא שיפוטיות.
פיתוח יכולת זו תרגיע את הגוף, תאפשר יציבות של התודעה כך שהמחשבה תהיה צלולה, ההחלטות יהיו בהירות והפעולות מדויקות.

שיחות הקשבה והכנה

בשיחת ההקשבה אפשר לדבר על כל נושא שמעסיק או מטריד אותך.
מתוך ההקשבה העמוקה משהו יפתח עבורך,
כך שהדברים יהיו בהירים, הפעולות מדויקות.

קבוצת מדיטציה​

מאמר שהתפרסם בכתב העת הישראלי לריפוי בעיסוק ​גיליון אוגוסט 2014 קבוצת מדיטציה שהתקיימה ביחידה לכישורי חיים* מרכז שיקום הרצליה2012-2015   כל יום א' ב 11:30 אני מגיעה למרכז שיקום הרצליה, ליחידה לכישורי חיים* (מועדון תעסוקתי לאנשים שמתמודדים עם קשיים נפשיים), ופוגשת כ 10 מתמודדים שמחכים לי לקבוצת המדיטציה.הם מקדמים אותי בברכה ואנחנו מכינים את החדר. מייצרים מעגל כסאות לחברי הקבוצה, מדליקים נר ריחני ומתיישבים במעגל.מתחילים, קודם כל, את תרגול המדיטציה של נשימה לאזור הבטן התחתונה...גב ישר... ראש בהמשך לגב.... רגליים על הרצפה.... לא מסוכלות...העיניים מסתכלות כלפי מטה... מונחות על נקודה על הרצפה ב 45 מעלות...מניחים שתי הידיים, זו על זו... על אזור הבטן התחתונה.... שתי אצבעות מתחת לטבור...ומביאים את כל תשומת הלב לנשימה...בשאיפה הבטן מתמלאת ובנשיפה הבטן מתרוקנת....כל אחד על פי קצב הנשימה שלו... שאיפה....נשיפה...כך במשך כחמש דקות שוכחים מכל מה שכבר עבר עלינו היום, ומכל הדאגות של מה יקרה מאוחר יותר, ופשוט מתמסרים לרגע הזה, לנשימה.תשומת לב לכאן ועכשיו ללא שיפוטיות, השוואות וביקורת מאפשרת לאדם להיות קרוב לעצמו ולגלות את השקט הפנימי שקיים בו ובכולנו, "שקט מלא באהבה וחמלה" כמו שאומר המורה שלי למדיטציה בשיטת הזן – תמיר מסאס.מדיטציה היא התבוננות. ופתאום התחבר לי שתצפית – הכלי המרכזי של מקצוע הריפוי בעיסוק הוא בעצם התבוננות. התצפית/התבוננות המעמיקה, הסבלנית והנוקבת על הפעולות אותן מבצע הלקוח, מאפשרת לנו לאבחן איך אנחנו יכולים להתערב על מנת להקל על הסבל שלו.לא פלא שכמרפאה בעיסוק התחברתי לכלי כמו מדיטציה שיש בו התבוננות מעמיקה, אך הפעם כלפי פנים. גם התבוננות פנימה זו, מאפשרת לאדם לשים לב מה קורה לו, ולבחור את הדרך המתאימה ביותר על מנת להקל על הסבל שלו.לפני כחמש שנים כשנחשפתי לתרגול המדיטציה הרגשתי שזה ממגנט אותי לגמרי, והתחלתי לתרגל באופן קבוע. המדיטציה נתנה לי יכולת להתבונן על החיים שלי, לבדוק מה קורה לי ולבחור כל רגע ורגע מה הפעולה הכי נכונה עבורי ועבור הסביבה.הרגשתי שהמדיטציה היא כלי מדהים לחיים וחשבתי רבות איך אפשר ללמד מתמודדים לתרגל, כדי שיוכלו להתבונן בחייהם ולבחור עבורם את מה שטוב להם.סוג המדיטציה שתרגלתי הייתה של ישיבה שקטה ללא תנועה, לאורך זמן, והתבוננות במה שמתרחש בתוכי: נשימה, תחושות רגשות, מחשבות. ובמה שמתרחש מסביבי צלילים ומראות.ידעתי שתרגול של ישיבה שקטה ללא תנועה לאורך זמן אינו מתאים למתמודדים, וחיפשתי סוג מדיטציה שתתאים להם. כך מצאתי את התרגול של מדיטציה בשיטת הזן שיש בה תרגולים שמשלבים, תנועה, הליכה ושירה.תוך כדי תרגול ההתבוננות בדרך הזו, ניתן לקבל את אותן איכויות של המדיטציה (מה קורה לי כאן ועכשיו בתוכי ומסביבי) אך בהתאמה למתמודדים.כך יכולתי לקחת כלי שקיים ולהתאים אותו למתמודדים כמו כל פעילות שמרפאים בעיסוק מתאימים ללקוח שלהם.החברים בקבוצה מגיעים כל אחד עם "המטען שלו" ומתחילים לתרגל. לאט לאט אפשר לראות איך הם נרגעים, שרירי הפנים נרפים, הגוף נרגע  והם נכנסים לשקט ורוגע.אחרי כ 10- 15 דקות של תרגול נשימה לבטן ותרגול של נשימה ותנועה אנחנו עוצרים לשיחה.מתחילים ממה נשמע? אם משהו רוצה לשאול או לשתף מה קורה לו בתרגול. לרוב יש תגובות של הרגשת שקט רגיעה שלווה, יש שאלות על איך בדיוק לנשום מהאף או מהפה, או איך לעשות את התנועות אם יש כאב. אני מסבירה כל פעם מחדש שההוראות הן המלצות וכל אחד מתרגל כפי יכולתו בלי להשוות לאחרים. אני מדגישה ומשקפת מה הם חוו בתרגול, אם הנשימה התארכה או התקצרה, אם חשו מתח בשרירים או הרפיה או אם באה מחשבה זו או אחרת.מיומנות ההתבוננות תוך תשומת לב למה שקורה לי, מאפשר לפתח את "העד": היכולת לראות את ההתרחשויות מהצד ולא להיצמד אל הדברים. ההתבוננות מהצד מאפשרת לאדם לעצור רגע, ולבחור את הפעולה שלו מתוך חופש  ולא מתוך הרגל או אוטומט.תשומת לב לנשימה ולתחושות מרגיעים את הגוף, כשהגוף רגוע ויציב גם התודעה יציבה כך שהמחשבה שלנו צלולה, ברורה ומאפשרת לנו לקבל החלטות מתוך בהירות, מחשבה בהירה תוביל אותנו לפעולות המדויקות ביותר לנו ולאנשים בסביבתנו בסיטואציה בה אנו נמצאים.בחלק השני של הקבוצה מעמיקים את התרגול להליכת זן או התבוננות מעמיקה בתחושות הגוף או שירת זן שמאזנת את הרגשות שלנו שנמצאים באזור החזה.אז מה זה זן?זן זה לדעת, לקבל ולהאמין בעצמינו.אם נחשוב על מושג החלמה ניתן להקביל את שני המושגים הללו.לדעת את עצמך הוא התהליך שאדם מכיר את עצמו על כל צדדיו.כמו בהחלמה ללמוד על עצמי, על המחלה שלי, מה הסימפטומים שלי מה מניע אותי מה הן היכולות שלי וכו'.לקבל את עצמי הוא תהליך שהאדם מבין שהוא שלם כפי שהוא עם העוצמות ועם המוגבלויות, הוא לא יכול להיות אחרת, אלא רק כפי שהוא. הוא אינו צריך ל"תקן את עצמו" אלא לקבל את עצמו כפי שהוא.ובמקביל, בתהליך ההחלמה ישנו תהליך של קבלת המחלה וקבלת האני החדש שנוצר אחרי המשבר, עם כל העוצמות והמוגבלויות. לקבל את המצב בלי להיאבק בו, ולמצוא את הדרך לחיות עם המחלה.להאמין בעצמי. האמונה בעצמי מאפשרת לי לנוע קדימה ולהמשיך עם כל הקשיים והנסיבות שנתקלים בדרך. האמונה הזו מקבילה בתהליך ההחלמה לתקווה. התקווה היא כמו הנר שמאיר את הדרך עוזר לנו להמשיך ולצעוד בה למרות החושך שיש מסביב.מסיימים את הקבוצה בכמה נשימות של הרגעה ולקיחת אויר להמשך השבוע...שיהיה שבוע טוב.* יחידה לכישורי חיים נמצאת במרכז שיקום הרצליה. היחידה קולטת אליה מתמודדים עם קשיים נפשיים המעוניינים להתחיל בתהליך שיקום והחלמה.במסגרת היחידה כל מתמודד מקבל ליווי פרטני לתהליך החלמה שלו ומוזמן להשתתף בפעילויות השונות. פעילויות אילו כוללות התנסות בעבודה, קבוצות, ועדות ופרויקטים קבוצתיים. היחידה כוללת כ 40 מתמודדים, ובצוות: רוסנה רזניק-אזיקרי –מנהלת, טלי בנדל-רוזוב ושלומית צוקרמן-עובדות שיקוםתמיד כאן לעזור ולסייעענת​

מהו סבל אנושי? ובעיקר איך להשתחרר ממנו!​

הסיפור/סוטרה של הבודהה על החץ,ממחיש בצורה מצוינת מהו הסבל האנושי.הנה הסיפור במילים שלי: כל האנשים חווים רגשות נעימים, רגשות לא נעימים ורגשות ניטרליים.אז מה מבדיל בין אנשים מבחינת ההתמודדות שלהם עם סבל? אדם אחד נורה חץ לרגלו והוא מרגיש את הכאב הפיזי הראשוני,ואז אומר לעצמו: אוי כמה אני מסכן, וחושב איך זה שזה קרה דווקא לי,ומי זה שירה עלי את החץ? ועכשיו אני לא אוכל ללכת לעבודה ועוד...כך הוא סובל מחץ אחד- הכאב הפיזי, וחץ שני- המחשבות - הכאב הנפשי/רגשי. אדם אחר נורה חץ לרגלו והוא מרגיש את הכאב הפיזי הראשוני,הוא נושם עמוק, רואה את המציאות כפי שהיא,חץ שנכנס לרגל שלו ומבין כי הכאב הוא זמני וחולף.לאחר מכן חושב מה הדבר הכי חשוב לעשות כרגע כדי להתאושש.כך סובל רק מהחץ הראשון החץ הפיזי ללא הפרשנות, השיפוטים ההשוואות (החץ השני-המחשבות),ומתאושש מהסבל הרבה יותר מהר. ההבדל בין שני האנשים הוא בידע ובמודעות שלהם,לגבי איך העולם מתנהג ומה קורה להם.מה זה אומר לגבי חיי היומיום שלנו? ישנו הסבל ה "ראשוני":תחושות קשות כמו כאב, מועקה,אי שקט, מחנק, בחילה, רעד וכו'....ואז התחושות מתפרשות לרגשות השליליים כמופחד, קינאה, אשמה, כעס, שנאה, בלבול, עלבון וכו'...אילו תופעות שקורות לנו בלי שליטה,אנחנו לא יכולים למנוע אתם- הן החץ הראשון! משם מתחיל הסבל "השני":הפרשנויות, השיפוטים, המשמעויות,שאנחנו נותנים לתחושות ולרגשות שלנו.ואנו עושים זאת בעזרת המחשבות שלנו,עסוקים כל הזמן במחשבות ופרשניות על מה שקרה.וזהו הסבל האנושי – החץ השני! ומה הפתרון לסבל האנושי הזה? ללמוד להבחין בין שני החיצים:להבין שכל הסיפורים שיש לנו על המציאותהם רק המצאה שלנו ואין להם אחיזה במציאות,הם החץ השני שאנחנו יורים לעצמינו,והם יוצרים את הסבל שלנו הסבל "השני".ויש לנו יכולת למנוע אותו!איך אפשר ללמוד להבדיל בין החיצים?זה בדיוק מה שעושים באימון האישיובתרגול המדיטציה על בסיס מודעות קשובה- מיינדפולנס: עושים עבודה מנטלית וגופנית,על מנת שנוכל לראות את המציאות כפי שהיא,ללא הפרשנות והשיפוט שלנו,וכך להתמודד עם הכאב הראשוני בצורה יותר יעילה.לחצו על צור קשר, השאירו פרטים כך אוכל לחזור אליכם ולעזור לכם להבדיל בין החיצים! ​

דבר חשוב שלא ידעת על אימון אישי....​

אם הגעת לכאן כנראה שיש לכך מספר סיבות:את/ה מרגיש/ה תקוע/ה, ולא מתקדם/ת.את/ה לא יודע/ת מה עוצר אתך, מה מפחיד אתך.את/ה נמצא/ת בפרשת דרכים ולא יודע/ת לאן לפנות,ומה היא הדרך הנכונה עבורך. אז יש לי חדשות בשבילך!רובינו חווים את המצבים האלה בחיי היומיום, וזה בסדר ונורמלי.ההבדל בין האנשים שמצליחים לממש את עצמם, את המטרות והחלומות שלהם,לאלה שנשארים תקועים ולא מצליחים להתרומם ולהגיע למה שבאמת מגיע להם,הוא דבר אחד, עצירה, והכרה בכך שאני נמצא/ת במצב הזה! עצירה והכרה זו מביאה לפעולה:ולכן אנשים פועלים לחפש דרך נכונה וקצרה שתהווה עבורם גב, אוזן קשבת,הנחיה להבנה ולמעשים מקדמי מטרה (כמו מימוש בעבודה, מימוש עסקי או מימוש בחיים הפרטיים).דרך זו נקראת אימון אישי.  הדבר החשוב שלא ידעת על אימון אישי הוא...שהאימון מהווה עבורך את העצירה,את פסק הזמן שמגיע לך כדי ליצור בהירות בחיים,בפעולות ובמחשבות שלך. כדי ליצור את העצירה הזו בחייכם!!!לחצו על צור קשר בתחתית העמוד, השאירו פרטים ואחזור אליכם.  תמיד כאן לעזור ולסייע ענת 

...
...

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה

טלפון:

שדה חובה

מייל:

שדה חובה

הודעה:

This field is required.

אימון אישי ומדיטציה

האמון בשיטת סאטיה* הוא אימון שמאפשר לך טרנספורמציה -
שינוי עמוק ולא הפיך בחוויה שלך את עצמך.
האימון מעלה את הביטחון העצמי, מחזיר לך את יכולת הבחירה והחופש שלך בחיים.

 

שיקום והחלמה

להתמודדות עם מחלה או משבר נפשי נדרש ליווי. דרך תהליך התבוננות פנימית, קבלת כלים להפחתת מתח ולחץ ולימוד ניהול המחלה אפשר לחיות חיים מלאים לצד המחלה.

הכניסו פרטים ליצירת קשר...​

0544840904​